محصولات

سوالات متداول

۱. چگونه می توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

شما برای ثبت سفارش و خرید از فروشگاه اینترنتی بهار پس از اینکه کالای مورد نظر را انتخاب کردید، آن را به سبد خرید اضافه و ترتیب مراحل خرید اینترنتی را تکمیل نمایید؛ رنگ، طرح، سایز، تعداد کالا و سایر مشخصات کالا را انتخاب و سپس اطلاعات شخصی، آدرس و کد پستی خود را به طور صحیح وارد کرده و خرید را تکمیل کنید.

۲. آیا می توانم بعد از ثبت سفارش آن را تغییر دهم یا کنسل کنم؟

خیر، متاسفانه پس از تایید نهایی سفارش امکان تغییر و لغو آن وجود ندارد بنابراین در انتخاب خود دقت فرمائید.

۳. پس از اینکه سفارش خود را ثبت کردم چقدر طول می کشد به دستم برسد؟

پس از ثبت سفارش، تمامی سفارشات در روز کاری بعدی تحویل اداره پست خواهند شد تا به صورت عادی ارسال شوند، بنابراین مدت زمان ارسال مرسولات براساس مسافت و محل خریدار متغیر می باشد که ممکن است بین سه روز تا یک هفته الی ده روز طول بکشد.

۴. در صورتی که پرداخت اینترنتی ناموفق باشد و مبلغ آن از حسابم کم شود چکار کنم؟

گاهی ممکن است در هنگام پرداخت آنلاین، شبکه بانکی قطع شود یا به دلایل دیگر پرداخت ناموفقی انجام گیرد. معمولا در این حالت پول شما در حساب های میانی بانک است و خود بانک مغایرت را برطرف کرده و آن مبلغ را به حسابتان عودت می دهد. در صورتی که پس از ۷۲ ساعت مبلغ کسر شده به حسابتان بازگشت نخورد، با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف گردد.

۵. در چه صورتی می توانید کالای برگشتی مورد قبول است؟

در صورت اشتباه بودن سفارش مثلا ارسال سایز اشتباه و یا ایراد داشتن کالا مشروط به عدم استفاده و کامل بودن بسته بندی می توانید با هماهنگی پشتیبانی کالا را عودت بدهید.

در صورتی که پاسخ سوال خود را در بین سوالات پیدا نکردید می توانید از طریق چت آنلاین در گوشه سمت راست و پایین صفحه و یا از طریق صفحه تماس با ما سوال خود را بپرسید.